Tuesday, May 26, 2009

Cupcakes - playtime....

Mula mula tu aku kan bikin muffin sajak pakai makan dorang Dhiya dgn Nena, tengok tengok muka anak pompuan aku tu boring semacam sajak, biasalahkan kalau sudah enda ada keja...main tgk tgk sajak dgn mulut ya tu potpetpotpet.... aku pun mula lah bancoh ising pakai ku decorate muffin aku tu...haaaaa lalu lah di Ira tu....mok join sekali.....aku bikin deco nama "BEE" jgn jeles, aku poskan dgn Shalbi melalu facebook sajak.... hahahahaaaa
Hah!!...dah start dah.... buat deco sendiri tp bising dapo aku waktu tu, salah sikit bising, macam lah aku yang buat....tengok kau tu tekun sekali memicit wana tu.....
Buat huruf-huruf lagi tu.....
Ada sunshine..(matahari)........ada HATI......huh!!!!
Memulakan perjalan memicit di atas pinggan aku lagi tu. Belom abis benda tu belum berhenti ....sana sini bikin deco......
Tadaaaa......siap sudah Ira bikin...ini ya punya enda boleh kacau dan enda boleh di MAKAN...... bah abis tu pakai apa? aku pun enda tauk. Aku suruh ya simpan dalam lemari aku di Living Room sajak pakai tayang dgn org yang datang heheh....kau tengok betul2 apa yang di tulis ya tu....ada bunga, ada smily face dan ada PUMPKIN....kau tauk tulah nama ya dgn boipren ya...........ini lah ilmu yang ya dapat selama bercuti ni.........bolehlah suruh bikin nanti...












No comments:

Post a Comment